Monday, July 25, 2005

This is what happens..

This is what happens when you buy your dream Titan Raga watch and blogger lets you upload pictures..:)



P.S: This is also what happens when you don't know what to do during weekends!!

21 comments:

Anonymous said...

Great....can u guess who is this....

ioiio said...

This is what happens when u wanna comment buty dunno what to.

Lol

S m i t h a said...

"yes, Sir"
"yessss, Sir"
"yes, Sir"
"yes, yes, yes Sir"

have u seen the new FastTrack ad?

Anupama Viswanathan said...

Anon, what is this? Hide and seek on my blog. Am sorry, I can't guess who you are with a clueless statement that you have left behind.

ioiio, nice to see you here..have spotted you quite a lot in my sis's blog..Thanks for your "Comment.." :)

Smitha, haven't seen that ad. I hardly get to watch TV these days. Let's see, I will look out for it now! :)

Sriram said...

Ahh!!! I see you are in a place called "vetti-land".. what is this? you have a blogroll and I'm not on it? Sheeesh! (JK).. have fun!

Vijay Ramamurthi said...

Watch seriyaave theriyalai!!!!!!

Sriram C S said...

The mOthiram on your hand is much more elegant!!! And your hand seems to have posed very well for the photograph!!:) New post on two of my blogs BTW!! (*Sigh* EllAraiyum veRRilai pAkku vachu kUpida vendiyathA irukku!!)

Vani Viswanathan said...

aaaah! watch supe'n'!!! i couldn't find a single watch worth buying in fast track :( so bad that i lost the liking i had for it!

யாத்திரீகன் said...
This comment has been removed by a blog administrator.
யாத்திரீகன் said...

நான் கூட அந்த படத்துல கை, கை விரல், மோதிரம் .. இப்படி இதுல எதாவது மேட்டர் இருக்கும்னு படிக்காம Guess பண்ணினேன், ஆனா வலைப்பூவின் கதாநாயகி-யான கைக்கடிகாரம் ஒரு மூலையில் அம்போனு இருக்கே....,

இருந்தாலும், இந்த டிஜிட்டல் காமிராவும், வலைப்பூக்களும் வந்ததுதான் வந்தது, இப்படி பொழுது போகாட்டி என்ன வேணா பண்ணலாமா ;-)

Anupama Viswanathan said...

Well, for all those who are really amused by this pic...I had this taken from five different angles..(Tooo vetti, don't u think..)...Thought this was the one that looked best..and obviously the best goes up!!!
I could have just clicked my watch and left it but I thought it would like a titan website..;)..My hand is for the personal feel coz it's goin up on my blog!!!

Anupama Viswanathan said...

Sriram, I really haven't updated my blog roll for long..When I do update it, I shall blogroll you..

Vijay, enna idhu...watch avlo perusa anga left corner la irukku..are u not able to see it?? Nalla uthu parkavum!! :))

Agnibarathi, by all means, it is a planned photograph!! Btw, I should tell you (am saying this for the nth time to a blogger) that I am really pathetic with visiting people's blogs..Lots of reasons, why waste time giving them...I shall visit your blog soon..

Vani, unakku watch theriyardhu illa??

Senthil, tamizh varigallukku migavum nandri...one piece of advice..never make assumptions looking at a pic..read thro' and know what is up!!! (Moral of the post..epdi??)

REFLEX said...

Many are just noticing the hands than the watch. This is what happens when u post a pic like this ( a beautiful hand and it has a watch ).
Even I noticed the nail polish shade, then the hand, and then the watch. Coz the other two are more visible than the watch. anyways, new watch , dream watch. so guys lets watch it.

யாத்திரீகன் said...

இன்ஸ்டன்ட் காபி மாதிரி, இன்ஸ்டன்ட் Moral-ஆ , ஹீம் போட்டு தாக்குங்க....

Anupama Viswanathan said...

Reflex, thanks for watching the watch and telling others also to watch the watch! :)

Senthil, this is called Presence of mind!! :))

Sriram C S said...

Hmm...the mOthiram still inrtigues me!! Looks like it might inspire a new post for me!!! pArpOm! :)

Eroteme said...

Nice background!! ;-)
Yeah, the watch is smart too... Been a long time since I came here. And I must give it to you, elegant fingers! :-)

Anupama Viswanathan said...

Agnibarathi..really?? I dont know why the ring strikes you soo much..but, atleast it gave u a story idea!

Eroteme, thank you, thank you, welcome back and thank you, I am honoured! :)

Vinesh said...

Nice vegetables (I mean ladies finger, hehe)

Nice ring. Oh, and cool watch too :-)

Oru palm-kke ippdiya (saw all the comments) I wonder then for Omega watch ads where Aishwarya Rai or Cindy Crawford are models - who will notice the watch? LOL! Too much distraction :-)

Vivhyd said...

watcha/? engae? nice pic

Somu said...

Lol ! Came from one of ur comments in Vinesh's blog... Honestly this is one of the vettiest of posts I have seen ! What the heck anyways, if u have a new watch, why not flaunt it. :o)

I wud never do that coz of my damn nail biting habit !

Been reading the other posts too. Nice blog ya have !